صورتی می تواند یک رنگ خطرناک برای خرید ، به ویژه هنگامی که شما به دنبال یک لباس کوکتل درجه یک است. با این حال ، آن را نیز می تواند بسیار شیک و سکسی زمانی که شما در پیدا کردن رنگ مناسب از صورتی برای شما. این رنگ که قطعا خارج از غرفه از جمعیت است ، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که شما رنگ درست از صورتی برای پوست خود را پیدا کنید. بسیاری از رنگ های مختلف از صورتی وجود دارد ، بنابراین هنگامی که در تلاش برای لباس کوکتل مطمئن شوید که رنگ صورتی که شما انتخاب می کنید شما را بشویید نیست. ما هنوز هم می خواهید قادر به تشخیص فرد با پوشیدن لباس. رنگ اشتباه پینک قطعا یک راه برای ساخت رنگ آمیزی خود را نگاه کاملا متفاوت است ، پس از آن واقعا مهم است برای پیدا کردن رنگ صورتی که باعث می شود شما نگاه طبیعی است.

 
شما همچنین نمی خواهید حتی در نظر لباس کوکتل صورتی که شما یک تن پوست صورتی. شما مانند یک گوجه فرنگی نگاه کنید ، و آرایش قادر نخواهد بود برای سرپوش گذاشتن بر قرمزی خود را. اگر رنگ صورتی است که شما قطعا می خواهید به پوشیدن لباس رنگ خنثی و اضافه کردن لوازم جانبی صورتی است. لباس کوکتل سیاه و سفید با یک جفت داغ از پاشنه صورتی نه تنها شما را نگاه بزرگ, اما شما قادر خواهید بود به تسخیر وسواس صورتی خود را.
 
با این حال ، اگر شما پیدا کردن رنگ مناسب از صورتی برای شما ، اشتباه از انتخاب رنگ بیش از حد بسیاری به accessorize لباس را ندارد. نگه داشتن لوازم جانبی و کفش های خود را خنثی, بنابراین شما هر چیزی دور از لباس گرفتن نیست. شما می خواهید هر کسی در این رویداد به یاد داشته باشید شما به دنبال تماشایی در لباس خود را ، تا پایان در همه بدترین لیست لباس برای شب.
 
همچنین ، رنگ صورتی با هم فکر که آنها مکمل یکدیگر مخلوط نیست. چوب به لباس صورتی و آن است که. آیا همه از ناگهانی تصمیم می گیرید که نور کفش پاشنه بلند صورتی و جواهرات شگفت انگیز با لباس صورتی تیره خود را نگاه کنید چرا که آنها کاملا نمی خواهد. هنگامی که شما برای خرید لباس کوکتل صورتی, است که همه شما برای خرید. یکی از بزرگترین اشتباهات کاسب خرده فروش می تواند زمانی که برای خرید لباس است که یک رنگ پر جنب و جوش است ، زمانی که خریدار می شود بیش از حد هیجان زده و بیش از زیاده روی تفکر به خود که آنها پس از آن باید همان رنگ پر جنب و جوش در سراسر بدن خود را بپوشند. من به شما دختران است که بسیار اشتباه است در راه های بسیاری بگویید.
 
تن پوست که نگاه بزرگ در واقع تمام فام های صورتی تیره تر هستند. آنها می توانند کشش حتی فام های سبکتر از صورتی به دلیل پوست خود را دریافت نمی شسته. همانطور که برای دختران paler من خارج وجود دارد مطمئن شوید که شما دور ماندن از فام های سبکتر, به ویژه هنگامی که ما شروع به حرکت به تن نوزاد صورتی. پوست شما فقط به خوبی با pinks سبکتر مکمل نیست ، و این درست است زیرا رنگ های دیگر خارج وجود دارد برای شما وجود دارد.
 
با این حال ، بزرگترین توصیه من برای کسانی که در خارج وجود دارد که فقط می توانید بدون یک لباس صورتی انجام دهید:  "آن را با اعتماد به نفس می پوشند. " هنگامی که شما strutting stuff خود را که همه هر کسی متوجه خواهد شد و اعتماد به نفس خود را برنده خواهد شد همه بیش از.